Stirpes  

Go Back   Stirpes > Ethnic Forums > Славия - Slavija > South

South Balgarski, Hrvatski, Makedonski, Slovenščina, Srpski, etc.

Reply

Thread Tools Display Modes
  #1 (permalink)     Quote this post in a PM
Old Thursday, August 9th, 2007
Senior Moderator

Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.
Default Tinejdžer uhićen zbog prijevoda Harryja Pottera

Quote:

09.08.2007 10:12

Tinejdžer uhićen zbog prijevoda Harryja Pottera

Francuski tinejdžer osumjničen da je postirao na internet vlastiti prijevod posljednje knjige o Harryju Potteru, uhićen je.

Šesnaestogodišnjak je u međuvremenu pušten iz pritvora no prijeti mu optužba zbog kršenja prava vlasništva. Službena verzija knjige na francuskom jeziku trebala bi biti puštena u prodaju 26. listopada.

Policija je zatvorila njegovu web stranicu na kojoj se nalazio prijevod knjige te je istraga u tijeku.

Tužilac Olivier Rothe navodi da je neimenovani mladić izradio cjeloviti prijevod knjige autorice Rowling od 759 stranica i postavio ga na svoju stranicu samo nekoliko dana od objave engleskog originala knjige.
Vjeruje se da mladić nije novčano profitirao od neautoriziranog rada.

Glasnogovornik službenog prevoditelja Harryja Pottera izjavio je kako se na prijevodu knjige još uvijek radi. Neslužbeni prijevodi također su stavljeni na internet u Kini gdje se izdavači boje da bi moglo doći do krivotvorina knjiga u zemlji gdje je piratstvo uzelo maha.
[source]

Last edited by Marcus Marulus; Thursday, August 9th, 2007 at 15:34.
Reply With Quote
  #2 (permalink)     Quote this post in a PM
Heretik's Avatar
Savorgnan's long lost younger brother

Last Online: 1 Week Ago 12:37
Blog Entries: 1
Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.
Default Re: Tinejdžer uhićen zbog prijevoda Harryja Pottera

Da, cuo sam na vijestima. Nije mi bas najjasnija ta opsjednutost Harry Potterom. Sreo sam pred koji tjedan curu iz srednje (dakle ima nekih 22 - 23 godine) koja je cekala ponoc da kupi knjigu.
Bizarno, u najmanju ruku...

________

"There are no facts, only interpretations."

"Perhaps I know why it is man alone who laughs: He alone suffers so deeply that he had to invent laughter."

________

"Human existence must be a kind of error...it may be said of it, 'it is bad today and every day it will get worse, until the worst of all happens'. "

________

Reply With Quote
  #3 (permalink)     Quote this post in a PM
Senior Moderator

Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.

Quote:
Originally Posted by Katera View Post
Da, cuo sam na vijestima. Nije mi bas najjasnija ta opsjednutost Harry Potterom. Sreo sam pred koji tjedan curu iz srednje (dakle ima nekih 22 - 23 godine) koja je cekala ponoc da kupi knjigu.
Bizarno, u najmanju ruku...
Namještene masovne histerije, ništa novog.
Reply With Quote
  #4 (permalink)     Quote this post in a PM
Heretik's Avatar
Savorgnan's long lost younger brother

Last Online: 1 Week Ago 12:37
Blog Entries: 1
Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.Heretik is a sage.

A tako nesto mora biti.

________

"There are no facts, only interpretations."

"Perhaps I know why it is man alone who laughs: He alone suffers so deeply that he had to invent laughter."

________

"Human existence must be a kind of error...it may be said of it, 'it is bad today and every day it will get worse, until the worst of all happens'. "

________

Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules