|
|||||||
| Register | Blogs | FAQ | Forum Rules | VB Image Host | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
Quote:
My Swedish teacher was from Scania, I like that language/dialect very much and it definitely does not have anyting with vomiting. This Chancellor of Injustice makes me want to vomit though!
Aptrgangr sagt: I am republican anyway ![]() Lutiferre sagt: me too, but thats mostly because i am against monarchy ![]() „Noch sitzt Ihr da oben, Ihr feigen Gestalten. Vom Feinde bezahlt, doch dem Volke zum Spott! Doch einst wird wieder Gerechtigkeit walten, dann richtet das Volk, dann gnade Euch Gott!“ (Theodor Körner 1791-1813)
|
|
||||
|
Jag hade just ett trevligt samtal med en skånsk tjej på telefon, och jag håller med, det är vackert.
Om det där med att det är som att kräkas en smula: Det är ju blott en mindre förolämpning som jag ser det, och jag tycker inte att journalisten har gjort sig skyldig till något straffbart i det fallet.
Den västerländska traditionen kan man vara trogen bara genom att ifrågasätta den med förnuftet som måttstock. Svante Nordin, Det pessimistiska förnuftet Wir haben eine ältere Offenbarung als jede geschriebene, die Natur. Friedrich Schelling, Über das Wesen der menschlichen Freiheit The French were always there when they needed us. American proverb |
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|