|
|||||||
| Register | Blogs | FAQ | Forum Rules | VB Image Host | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| Nederduits Achterhoek, Drente, Groningen, Neddersassisch, Plautdietsch, Sallands, Stellingwerfs, Twents, Veluws, Veenkoloniaals, Westfälisch, Westerwolds, etc. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
Prins Charles 'stuurt' zonen voor straf naar Auschwitz
LONDEN - Prins Charles heeft zijn zonen prins William en prins Harry bevolen een bezoek aan het concentratiekamp Auschwitz te brengen om meer te leren over de holocaust door de nazi's. Met de maatregel wil hij de 2O-jarige prins Harry straffen voor het dragen van een nazi-uniform met swastika op een feest afgelopen weekeinde, aldus het tabloid The Sun vrijdag. Ook de 22-jarige prins William zou boete moeten doen. Volgens The Sun is prins Charles kwaad dat zijn oudste zoon prins Harry niet van zijn stommiteit heeft weerhouden. http://www.nu.nl/news.jsp?n=468296&c=21 Ik heb werkelijk medelijden met deze jongens. Zo zie je maar hoe diep het Verenigd Koninkrijk en haar lemmingen in de aarsch van de Joodsche Draek zitten. Slappe man trouwens, die Prins Charles. ![]() |
|
|||
|
Toch zal prins Charles zijn zoon wel moeten straffen. Zou hij het niet doen, dan krijgt hij toch zeker veel gezeur van zijn eigen volk. Toch vind ik het erg dom dat ze zo moeilijk doen over zoiets simpels. Zouden mijn ouders mij naar de Twin Towers moeten sturen als ik voor de grap een baard op me muil zou plakken en een tulband om zou doen???
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|