|
|||||||
| Register | Blogs | FAQ | Forum Rules | VB Image Host | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| Nederduits Achterhoek, Drente, Groningen, Neddersassisch, Plautdietsch, Sallands, Stellingwerfs, Twents, Veluws, Veenkoloniaals, Westfälisch, Westerwolds, etc. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
Quote:
![]() Quote:
Dit is denk ik om 'SPAM'-ers e.d. tegen te gaan. |
|
||||
|
jullie kunnen mij aanspreken met God.
![]()
It is proof of a base and low mind for one to wish to think with the masses or majority, merely because the majority is the majority. Truth does not change because it is, or is not, believed by a majority of the people ~ Giordano Bruno |
|
||||
|
Ja, werkt prima! Geweldig forum is dit.
Ik ben op het moment onder zogenaamde "moderation" bij Stormfront; voor iedereen die dit fenomeen niet kent, het is een soort voorwaardelijke straf waarbij elke post van je goedgekeurd wordt door individuele assistent-beheerders ("moderators" van het forum). Dit vanwege mijn seperatistische standpunten, die onderdeel zijn van mijn preservationistische ideologie, welke helaas niet getollereerd worden. Zelfs er over praten is niet toegestaan, zo lijkt het wel. Ondanks geweldige mensen, zoals Heidens Bloed, Cicero en WFHermans van SF Nederland & Vlaanderen, Teàrlach, Landstorm, Eldritch en Vapensyster van SF Scandinavia & Baltics, Lethe, Lumbard, Emilio-Romagno van SF Latin en anderen die ik zeer mag, om er zo maar een paar te noemen, ben ik een beetje teleurgesteld in Stormfront. Alle onderwerpen, zeker omtrent etniciteit en cultuur, zouden bespraakbaar moeten zijn. Het "White Nationalist" gedachtengoed is gebaseerd op Pan-Europese idealen. Het zijn echter idealen waar bijna een 'wonder' voor nodig zou moeten zijn voor het slagen ervan en waar sowieso dan een historisch precedent geschapen zou worden. Ik ben namelijk van mening dat mensen het recht zouden moeten hebben om, óók binnen Europa, hun etnische, culturele, linguistische, spirituele en historische identiteit te mogen behouden. Zo denk ik dat mensen gelukkiger zijn. Niet alleen in Zuid-Oost-Europa, zoals in de Balkan, maar ook in West-Europa. Denk bijvoorbeeld aan België; ondanks de linguistische scheiding zijn er veel Vlamingen te vinden die zich graag zouden willen afscheiden van Wallonië. Zo heb je ook nog Noord-Ierland (Ulster), Spanje (Baskenland, Galicië en Catalonie) en Noord-Italië (Padania). |
|
||||
|
Inderdaad, het refereert te veel naar Hoog- en Laagduits, zo interpreteer ik dat althans.
Het zou veel beter "Lage Landen Germaans", "Nederlanden Germaans", of "Diets" moeten zijn. Zelfs "(West-)Frankisch Germaans" zou al een stuk specifieker zijn. De titel van het hoofd-forum, "Germanische Gemeinschaft", vind ik wel goed. Duits is een mooie, en universele, Germaanse taal. Je moet uiteindelijk toch iets kiezen; of het nou Zweeds, Nederlands, IJslands, Noors, Deens, Duits of Letzebuergs is |
|
||||
|
Quote:
Gelukkig ook geen Diabloblacko hier gezien ![]() |
|
||||
|
Quote:
Overigens, Aistulf, zover ik weet sta je moderated omdat je over een aantal zaken door ging na de waarschuwing. Deze zaken betroffen iets met Italië. Gedraag je dan ook :p vbmenu_register("postmenu_4471", true); |
|
||||
|
Quote:
Hij heeft het over iemand anders, iemand die in een illusie leeft dat alle leden van het kaukasische/europide ras blank/arisch zijn. Redelijk lastig kereltje.
It is proof of a base and low mind for one to wish to think with the masses or majority, merely because the majority is the majority. Truth does not change because it is, or is not, believed by a majority of the people ~ Giordano Bruno |
|
||||
|
Quote:
Quote:
Quote:
![]() Quote:
|
|
|||
|
Ik, en velen met mij, strijden met onze gouden lanzen en zilveren harpoenen tegen de kwaadaardige Joodsche Draek en haar zionistische apologeten!
In het belang van Volk en Vaderland en vrouw en kinderen! Op naar een Vrij Europa zonder parasieten en Lucifer-aanbidders! :adolf ![]() |
|
||||
|
Quote:
En hij is met een Iranese vrouw aan het uitgaan . En dat beschou ik dus echt niet als "White Nationalism" en vind dat hij naar Opposive Views gebanned moet worden. |
|
|||
|
Quote:
![]() |
|
|||
|
Quote:
O ja, hier nog een Germaan uit de Lage Landen ![]() |
|
||||