|
|||||||
| Register | Blogs | FAQ | Forum Rules | VB Image Host | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| Italo-Dalmatian Italiano, Calabro-Sicilian, Napoletano-Calabrese, etc. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
E mi chiedo... che sto facendo su Stirpes a quest' ora della notte?
RACP... Dio Santo, discutevamo l'elezione del Papa piu' su... |
|
||||
|
Quote:
![]()
|
Quote:
|
|
||||
|
Quote:
![]() |
|
||||
|
Quote:
E' semplice. ![]() |
|
||||
|
Quote:
![]() |
|
||||
|
Quote:
W la vita! Last edited by Figlio della Lupa; Friday, April 29th, 2005 at 13:45. |
|
||||
|
Quote:
![]() Non dimentichiamoci delle Crociate e della Inquisizione perņ, ho qualché Ateista a Malta da bruciare sul rogo. ![]()
|
Quote:
![]() |
|
||||
|
Quote:
![]()
|
Quote:
Nostra vita fussi bedda bedda. Vogghiu nvicchiarimi cu tia. Vogghiu passari tutti li mei anni nna li vrazzi toi. Primu di tia la me vita era na fatigazza; era fusca assai. Iu nun facia nenti sparti di travagghiu tutti li jorna (e quarchi vota nesciva cu l'amici mei ma nuddu era sula comu mia e chistu mi facia scuntenti scuntenti). Nun avia lu tempu pi divirtirimi nta la vita ma accamora ca ti tegnu nta lu me cori, me vita č bedd'assai et avi tali funnizza e biddizza. E pi chissu iu ti ringrazziu. Quannu mi sentu di chiąnciri mi cancii l'emozzioni et iu m'addugnu nu surrisu novu supra me facci nta lu specchiu. T'adoru ![]() |
|
||||
|
Quote:
O me signurina, ti adoru puru iu assai. Mi sentu lu stissu cu tuttu chiddu chi dicisti. Mi pari na fantasia, nu sonnu.... ma sacciu chi vera sģ, e ringrazziu Diu chi t'aiu. ![]() |
|
|||
|
La vita non ha bisogno di nessuna spiegazione e significato. La vita e' vita e basta, poi c'e' chi vive come un animale senza morale e coscienza, e le persone come me che vivono con la morale, ragionando usando la coscienza (e studiano per poi fare un sacco di soldi in futuro). RACP RACP
C'est la vie! Ah l'amour! |
|
|||
|
Quote:
|