|
|||||||
| Register | Blogs | FAQ | Forum Rules | VB Image Host | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| Finno-Ugric Finno-Permic & Ugric languages. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
Quote:
...and completely correctly translated as well...glad to have you here! ![]() |
|
|||
|
Quote:
|
|
||||
|
Quote:
|
|
|||
|
Quote:
Jos et ole vielä jäsen, niin siitä vain rekisteröitymään ![]() |
|
|||
|
Quote:
|
|
|||
|
Quote:
Laitahan pm:ää tulemaan niin katson mitä voin tehdä ![]() |
|
||||
|
Täällä olisi yksi kansallismielinen suomalainen lisää.
Mikä minut tänne toi? Halu ja tarve puhua kaltaisteni kanssa. Ja tietysti Manji Olen perinteinen Nationalisti, ja uskon että kansallisvaltion tehtävänä on turvata ja kehittää kansan kulttuuria, kieltä ja yleistä olemusta. En ole missään nimessä rasisti, vaikka en mutakuonoja suomeen haluakaan. Jotta niin. |
|
||||
|
Quote:
![]() Kuule, ei siinä ole vikaa että on "rasisti", eli ei tarvitse turvautua näihin "en ole rasisti, muta ... " mallisiin ratkaisuihin. |
|
||||
|
Noh, niin tai näin, rotu-oppi ei minua kiinnosta. Täällä näkyy olevaan paljon sellaista joka ei mielestäni liity nationalismiin, joten päätin ilmaista oman vakaumukseni. Ei minun tarvitse mihinkään erikoisiin ratkaisuihin turvautua.
|
|
||||
|
Niin no...tietysti jos tietyltä kannalta asiaa katsoo niin voisi sanoa ettei ns. rotu-opilla ole sinällään tekemistä nationalismin kanssa ja aika moni politiikan tutkija näin varmasti onkin tehnyt. Mutta sehän riippuu sitten siitä nationalismin määritelmästä jota itse kukin käyttää...valinnan varaa kun on...
Vaan...koskapa tilanne on tällä hetkellä Euroopassa, toivoa sopii ettei kohta myös Suomessa, se mikä se on, katson henkilökohtaisesti että mihin tahansa realistiseen yhteiskunta - ja sosiaalipoliittiseen ratkaisuun tulee sisällyttää tietty rotu-opillinen malli. Mutta ei se mitään, vaikka allekirjoittanut surutta rasistiksi tunnustautuukin niin yritän ymmärtää... ![]() |
|
|||
|
Quote:
No neekeri nyt ei ole suomalainen koska nationalismin yksi oleellinen tekijä on yhteisöllisyys. Siis yksilöä ei ole ilman yhteisöä ja näin ollen elimellisesti yhteisöstä erottuva yksilö tai tällaisista koostuva muukaialsyhteisö ei voi siis kuulua minun kirjoissani minun yhteisööni. Piste Ehän mie noista "opeista" tierä hittojakaan, mie ku en oo ikinä semmottii tarvinnu. ![]() |
|
||||
|
Joo rasisteja sitä ollaan täälläkin. Niin kauan kuin neekerit ym. pysyvät omilla alueillaan niin minulla ei ole mitään heitä vastaan. Saavat minun puolestani ihan rauhassa kehittää omaa kulttuuriaan siellä Afrikan puolella.
![]() |
|
||||
|
On tietenkin aina huono ajatus käyttää "vastapuolen" termejä itsensä määrittelemiseen. Itse täytän aivan varmasti punaviherpiipertäjien ja Sosialistiliiton jäsenten käytössä olevan "rasistin" tunnusmerkistön.
(huom. oikeasti luonnon säilymisen eteen töitä tekevät ihmiset ansaitsevat kaiken kunnioitukseni) Siitä huolimatta en pidä itseäni mitenkään erityisen vihamielisena tai pahana ihmisenä. Kuten Ukonwackakin totesi, ei minullakaan ole mitään syytä toivoa muille roduille mitään pahaa, kunhan pysyvät omissa maissaan. |
|
||||
|
Onko täällä enään elämää? Surffattuani internetin rajattomilla merillä olen päätynyt siihen tulokseen, että tällä sivustolla on eniten potentiaalia kaltaiselleni nationalistille. tNP on ihan jees, ainakin se suomi-osasto. Hyvin järjestetty ja aktiivinen. Täällä taas on mielestäni tuo kansainvälinen puoli ja muut osastot omasta mielestäni parempia (vaikka kehityksen varaa toki löytyy).
Noh. Onko täällä ketään? |
|
||||
|
Quote:
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|