|
|||||||
| Register | Blogs | FAQ | Forum Rules | VB Image Host | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
Det svarer til dette. Det var måske ikke så hensigtsmæssigt (sopiva?) at bruge i denne sammenhæng, hvis jeg ville sikre mig andres forståelse.
|||
|
Quote:
" - Gakk så hæn..." ![]() |
|
||||
|
Jeg gakker hen, hvis du gakker hen.
(pudsigt udtryk, det har jeg vist ikke hørt før)Men jeg vil prøve at kontakte folk, så.
||||
|
Ah, Herren sagde, javist, javist. Jeg er ikke vant til, at du er så bibelsk, Savage.
|||
|
Quote:
De som påstår at jeg hadde en inkAZarnasjon under navnet Saleb Bin Basra, senere en islamsk helgen, og har skrevet et av kapitlene i Koranen, kan neppe dokumentere slike løse påstander. Dette er fra mitt eget evangelie; " - Og den Hellige Ånd lyste i deres midte, men de var som forblindet, og kunne ikke se. " |
|
|||
|
Ja, det kunne jo være.
Jeg er selv ny herinde, men det var ikke just i gennem nogle danske sider, jeg fik henvisningen. Det var via en privatbesked på Stormfront. Stormfront kan synes meget uoverskuelig synes jeg, fordi det er så stort. Men det her ser da interessant ud. Nogle af jer har jo nok skrevet inde i Nordisk.nu, men for danskernes vedkommende så skal folk bare introduceres via de nationalt-sindede fora, der nu eksisterer. Jeg er i øvrigt Czernobog fra Front Forum. |
|
||||
|
Nordisk.nu håller dock generellt väldigt låg klass, även om det finns ett antal vettiga användare. Hellre ett fåtal intressanta och vältaliga användare här, än en hel hop knappt skrivkunniga skinnskallar eller dylika.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|