Met veel pijn in mijn ziel neem ik de ontwikkelingen op Stormfront waar. Ik ben reeds gebanned, terecht overigens, de regels zijn er voor allen en niemand heeft het recht op een streepje voor. Ik veroordeel de moderators hierin dan ook niet. Het klopt dat ik de regels aan mijn laars lapte en meerdere accounts bezat, maar dat was in een vergane tijd en om persoonlijke redenen, wegens mijn ijskoude relatie met Robrecht.
Het klopt dat ik het FoP, Nordfront, Hondius en Heidens Bloed af en toe zeer lastig heb gemaakt. Ik geef dat toe en neem alle verantwoordelijkheden op me. Ik ben ook bereid mijn verontschuldigingen aan hen allemaal aan te bieden, als zij mij de kans zouden geven om met hen in contact te komen. Heidens Bloed liet de Vaderlandsche deur nog op een kier, door mij te beloven dat ik zondagavond in de chat mijn ei kwijt mocht. Dit waardeer ik zeer en alle dank hiervoor.
Maar toch bloedt mijn hart, bij het zien van Germaanse Prinses' bijdrage, hier in deze draad :
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=177727. Zij beweert namelijk de Ridder ''persoonlijk'' te kennen en dat ik van Turksche afkomst zou zijn. En het laatste wat ik verwachtte, was dat kameraad FoP het als zoete koek zou slikken. De eeuwenoude joodenvloek klopt ook op mijne borst. Ik verheug me op den blijden dag dat ik deze Germaanse Prinses tegenkom, en dat zij mij dan kan verklaren waarom ik ''Turksch'' zou zijn. En ik hoop dat we ooit nog allemaal samen zullen komen op een SF-bijeenkomst, waar alle leden en moderatoren van SF-NL/VL mij mogen aanschouwen. Ik ben zelfs bereid mijn boxershort uit te doen, om te laten zien dat ik onbesneden ben.
En alsof dat nog niet erg genoeg was, opende de joodenknecht Sanduvel/Di Canio ook nog een draad m.b.t. de Ridder, waarin hij mijn broeders voorliegt over mijn achtergrond. De Ridder zou een ''Turk'' zijn, hij was een ''leugenaar'' en ''hij heeft ons beetgenomen''. Het feit dat dit een manier is om mij te beschimpen, doet niets af aan de eeuwige vervloeking die hierdoor op mij is neergedaald. Immers, hoe vaker men een leugen herhaald, des te moeilijker het te weerleggen is. Velen zullen vanaf nu bij de naam Ridder denken aan ''die Turk''. Ik zal voor eeuwig onterecht door het leven gaan als ''de bedrieger''.
Dat ik in het verleden meerdere accounts had, correct. Dat ik af en toe hele draden met plaatjes besmeurde klopt eveneens. Dat ik een keer op het forum voor de lol vertelde dat ik mijn hondje wel eens masturbeer, staat ook als een paal boven water. Ik neem alle schuld hiervoor op mij, en moet hiervoor gestraft worden. Maar waar heb ik het, als Ridder, aan verdiend om verketterd en vertrapt te worden door enkele leden die mij op de een of andere manier verafschuwen? Waar heb ik het aan te danken om uitgescholden en neergezet te worden als ''Turk''?
Ik heb altijd alles gegeven voor SF, in naam van Volk en Vaderland en ten bate van vrouw en kinderen. Ik handelde altijd alleen in het belang van mijn eigen ras. Ik weet dat ik op geen enkele andere forum kan bloeien als op Stormfront. Ik ben echter verketterd en weggehoond. De (persoonlijke) contacten met mijn Volkschgenoten zijn hierdoor verziekt en vernietigd.
Hierbij hoop ik dat het door kameraad Heidens Bloed beloofde gesprek in de SF-Chat van aanstaande zondag gewoon doorgaat, waardoor ik het kan bijleggen met de moderatoren. Ik zal om nog 1 laatste kans vragen, en hopen dat de moderators vergevingsgezind en barmhartig zijn. Voor een warm nest als Stormfront ben ik bereid om tot het uiterste te gaan. Het enige wat ik vraag is een laatste kans, uiteraard zal ik afstand doen van mijn vroegere clowniteiten en capriolen.