View Single Post
  #5 (permalink)     Quote this post in a PM
Old Friday, February 8th, 2008
Marcus Marulus's Avatar
Marcus Marulus Marcus Marulus está offline
Senior Moderator

Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.Marcus Marulus is a deity.
Default Re: Bolonjski proces u hrvatskom obrazovnom sustavu

Quote:
Originally Posted by Pro Patria View Post
To si sve uspio zaključiti u dvije i pol godine koliko Bolonjski proces traje kod nas?
Kao prvo, Bologna je već četiri godine prisutna u Hrvatskoj.

A to sam sve uspio zaključiti iz nebrojenih razgovora s asistentima i profesorima, sa studentima i bivšim studentima (koji uspoređuju sadašnji sustav studiranja s onim kroz koji su oni prošli), zaključio sam to iz instrukcija koje sam držao studentima "žrtvama" genijalne Bologne, kao i iz razgovora s profesorima u mirovini koji drže instrukcije današnjim studentima, kad im nešto ne ide.

I sam sam predavao na fakultetu i prije Bologne i one boljke sustava koje su se tada mogle uočiti sada su još izraženije.

Prem onom što kažu većina asistenata i docenata, fakultet i visoko obrazovanje praktički su se pretvorili u "školicu". Poigravanje s magijom brojeva igralo je u tom veliku ulogu. Prije nekoliko godina, velemudre hrvatske glave bile su se zabrinule nad činjenicom da u Hrvatskoj ima samo 8% visokoobrazovanih, što je ispod prosjeka EU (ah, ta njihova "božanska" EU), pa onda ministar Primorac zaključi da taj broj treba povećati. Naglasak je na broj, na kvantitetu, a ne na kvalitetu. Treba biti što više osoba koje posjeduju diplomu, što ne znači nužno obrazovanih.